poniedziałek, 6 października 2014

Owsiany warstwowiec z mango, kakao i jogurtem

 Nie ukrywam tego, że lubię polować na okazje. Przeglądam ulotki reklamowe w poszukiwaniu produktów przecenionych w danym tygodniu, przed oczami mając tysiąc pomysłów na to, jak je wykorzystać. Tak też było z mango, po które pognałam do sklepu w zeszły czwartek. Od razu spożytkowałam je na sałatkę z kurczakiem, jednak przy okazji wpadł mi głowy pomysł, żeby wykorzystać je również do nowej wersji warstwowca, który pojawił się w jednym z pierwszych wpisów na blogu. Tak więc wczoraj pognałam do sklepu po raz drugi, gdzie jakimś cudem udało mi się zakupić ostatnią, mocno już dojrzałą sztukę. Tak więc dzisiaj na stole zagościł pyszny warstwowiec z mango, kakao, jogurtem i płatkami owsianymi, w towarzystwie figi (również kupionej w promocji :D)

Owsiany warstwowiec z mango, kakao i jogurtem
Składniki na 1 porcję:

40 g płatków owsianych
100 g jogurtu naturalnego
10 g kakao
150 g dojrzałego mango
50 g figi (1 sztuka)

wartość energetyczna 1 porcji: 375 kcal
Mango obrać, zblendować. W szklance bądź miseczce układać warstwami mango, kakao, jogurt, płatki. Gotowe ;)

5 komentarzy: